Milyen ma egy TOP call center? Le lehet-e győzni a negatív előítéleteket?

Milyen ma egy TOP call center? Le lehet-e győzni a negatív előítéleteket?

Fontos évet tudhat maga mögött Magyarország egyetlen tőzsdén jegyzett call centeres cége, az eSense Nyrt. Erősíteni tudták a piaci helyzetüket, 200 fővel növelték a munkavállalóik számát, elnyertek egy HIPA pályázatot és Budapest, illetve Nyíregyháza után hamarosan megnyitják az országban a harmadik call centerüket, Miskolcon. A szegmens magyarországi helyzetéről, az idei év tanulságairól és jövőbeli terveiről beszélgettünk a vállalat vezérigazgatójával, Varga Gáborral.

Furcsa módszerrel támadnak a csalók az egyik legkedveltebb szállásfoglaló oldalon, mutatjuk a részleteket

Furcsa módszerrel támadnak a csalók az egyik legkedveltebb szállásfoglaló oldalon, mutatjuk a részleteket

Újabb csalási módszer került napvilágra: egy olvasónkat a booking.com egyik szállásadójának nevében környékezte meg egy csaló, arra kérve, hogy adja meg a bankkártyaadatait a foglalás megtartásához. A gond csak azzal volt, hogy a szállás már ki volt fizetve, így értelemszerűen gyanús volt, hogy miért kérik még egyszer a kártyaadatokat.

Kétmillió magyar kap fontos levelet a NAV-tól

Kétmillió magyar kap fontos levelet a NAV-tól

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) október végéig megküldi az adószámla-értesítőket magánszemély és egyéni vállalkozó ügyfeleinek, az adószámla-egyenlegéről csak az kap értesítést, akinek ötezer forintnál több tartozása, vagy ezer forintnál több túlfizetése van, illetve 2022-re késedelmi pótléka keletkezett - közölte az adóhatóság csütörtökön az MTI-vel.

Az egész országban elérhető az e-bejelentő szolgáltatás

Az egész országban elérhető az e-bejelentő szolgáltatás

Immár az összes hazai közműszolgáltató - gáz-, áram-, víz- és távhőszolgáltató - elérhető az e-bejelentő szolgáltatáson keresztül, ezzel minden ügyfél online, sorban állás nélkül tudja ügyeit intézni - közölte a Miniszterelnökség területi közigazgatásért felelős államtitkára vasárnap a Facebook-oldalán megjelent bejegyzésében.

Azokra a problémáinkra is megoldást talál az AI, amelyekről nem is tudtunk

Azokra a problémáinkra is megoldást talál az AI, amelyekről nem is tudtunk

Hosszú várakoztatás, bonyolult menürendszer, elégtelen tájékoztatás, munkaidőn kívül elérhetetlen szolgáltatás – ezek a lakosság leggyakoribb negatív ügyfélszolgálati tapasztalatai a United Call Centers (UCC) által végzett felmérés eredményei szerint. A jelzett problémák jelentős részét orvosolni képes mesterségesintelligencia-alapú megoldások már jórészt rendelkezésre állnak, és néhány éven belül a tranzakciók mintegy kétharmada már automatizált, AI által irányított folyamatok mentén zajlik majd.

Tényleg rettegnünk kell attól, hogy a mesterséges intelligencia elfoglalja a helyünket munkahelyeken? Egy dolog biztos meg fog változni

Tényleg rettegnünk kell attól, hogy a mesterséges intelligencia elfoglalja a helyünket munkahelyeken? Egy dolog biztos meg fog változni

Az OpenAI mesterséges intelligencia alapú chatbotja, a ChatGPT a megjelenése óta eltelt két hónapban bebizonyította, hogy könnyedén végre tud hajtani egyszerű kreatív(nak tűnő) feladatokat. A chatbottal felhasználók milliói írattak verseket és esszéket, a nyelvi modell ráadásul több egyetem vizsgáján is gond nélkül átment. Ezt többen az emberi kreativitásra leselkedő veszélyként értelmezik, ám ChatGPT nyelvi modellje egyáltalán nem hoz létre új dolgokat, csak nagyon jól kombinálja a számára elérhető tudást. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a ChatGPT nem lesz felforgató hatással rengeteg állásra, ideértve a kreatív szakmákat is. Arról, hogy mit takar a ChatGPT "kreativitása", hogyan hasznosíthatnak egy ilyen eszközt a cégek, illetve milyen kockázatok rejlenek benne, Deliága Ákossal, a Talk-a-Bot nevű chatbot fejlesztő cég alapítójával és Istvánffy Zoltánnal, Magyarország első robottanítójával beszélgettünk.

Ha ez így megy tovább, az összes hivatali ügyet rábízhatjuk a mesterséges intelligenciára

Ha ez így megy tovább, az összes hivatali ügyet rábízhatjuk a mesterséges intelligenciára

A digitalizációs folyamatok az elmúlt tíz évben Magyarországon is jelentős fejlődésen mentek keresztül és az állami szektorban is megjelentek a mesterséges intelligenciára (MI) épülő technológiai megoldások. Ezek közé tartozik a MIA chatrobot is, amely 2021 májusa óta sikeresen nyújt támogatást az ügyintézőknek a 1818 Közigazgatási Ügyfélvonalnál. A szolgáltatás bevezetése óta a chatrobothoz beérkező kérdések száma közel 1 000 000 db volt, ezek megválaszolása során az MI-vel támogatott válaszok aránya már elérte a 95%-ot. További előrelépés, hogy a tavaly beérkezett megkeresések 38%-át a chatrobot már automatikusan, emberi beavatkozás nélkül kezelte.

400 munkatárssal erősíti meg ügyfélszolgálatát az MVM

400 munkatárssal erősíti meg ügyfélszolgálatát az MVM

Harminc százalékkal növeli meg a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalói létszámát az MVM. A társaság folyamatosan fejleszti digitális ügyfélszolgálati rendszereit is a fogyasztók kényelme és hiteles tájékoztatása érdekében - áll a közleményben.

Munkatársakat még keres az Integritás Hatóság - de már megkezdték a bejelentések feldolgozását

Munkatársakat még keres az Integritás Hatóság - de már megkezdték a bejelentések feldolgozását

Megkezdte működését az Integritás Hatóság (IH), az eddig beérkezett bejelentések feldolgozása folyamatban van - közölte a hatóság. A hatóság igazgatósága november 18-án megtartotta alakuló ülését és a hatóság "a feszes törvényi határidőket teljesítve" megkezdte működését és a szakmai munkát. Az eddig beérkezett bejelentések feldolgozása folyamatban van - tették hozzá.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Itt a kormánydöntés az üzemanyagárak szabályozásáról
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.