A CIB Banknál februárban több tervezett leállás lesz, melyek során egyes szolgáltatások nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek - közölte a bank.
Fontos évet tudhat maga mögött Magyarország egyetlen tőzsdén jegyzett call centeres cége, az eSense Nyrt. Erősíteni tudták a piaci helyzetüket, 200 fővel növelték a munkavállalóik számát, elnyertek egy HIPA pályázatot és Budapest, illetve Nyíregyháza után hamarosan megnyitják az országban a harmadik call centerüket, Miskolcon. A szegmens magyarországi helyzetéről, az idei év tanulságairól és jövőbeli terveiről beszélgettünk a vállalat vezérigazgatójával, Varga Gáborral.
Újabb csalási módszer került napvilágra: egy olvasónkat a booking.com egyik szállásadójának nevében környékezte meg egy csaló, arra kérve, hogy adja meg a bankkártyaadatait a foglalás megtartásához. A gond csak azzal volt, hogy a szállás már ki volt fizetve, így értelemszerűen gyanús volt, hogy miért kérik még egyszer a kártyaadatokat.
Adathalász csalók hamis számlaértesítőkkel próbálják az MVM ügyfeleinek adatait ellopni - írja a Telex. A lap több olvasója is elmondta, hogy az MVM-levélhez rendkívül hasonló, befizetetlen gázszámláról szóló, hamis értesítőt kapott.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) október végéig megküldi az adószámla-értesítőket magánszemély és egyéni vállalkozó ügyfeleinek, az adószámla-egyenlegéről csak az kap értesítést, akinek ötezer forintnál több tartozása, vagy ezer forintnál több túlfizetése van, illetve 2022-re késedelmi pótléka keletkezett - közölte az adóhatóság csütörtökön az MTI-vel.
Immár az összes hazai közműszolgáltató - gáz-, áram-, víz- és távhőszolgáltató - elérhető az e-bejelentő szolgáltatáson keresztül, ezzel minden ügyfél online, sorban állás nélkül tudja ügyeit intézni - közölte a Miniszterelnökség területi közigazgatásért felelős államtitkára vasárnap a Facebook-oldalán megjelent bejegyzésében.
Hosszú várakoztatás, bonyolult menürendszer, elégtelen tájékoztatás, munkaidőn kívül elérhetetlen szolgáltatás – ezek a lakosság leggyakoribb negatív ügyfélszolgálati tapasztalatai a United Call Centers (UCC) által végzett felmérés eredményei szerint. A jelzett problémák jelentős részét orvosolni képes mesterségesintelligencia-alapú megoldások már jórészt rendelkezésre állnak, és néhány éven belül a tranzakciók mintegy kétharmada már automatizált, AI által irányított folyamatok mentén zajlik majd.
A Raiffeisen Bank arra figyelmezteti ügyfelet, hogy hétfő este kilenc és éjfél között technikai okokból leállások lesznek az online szolgáltatásaiban.
A Microsoft emlékeztette ügyfeleit, hogy a hamarosan megszünteti a biztonsági frissítéseket a Windows 10 több korábbi verziójához is – írja az MSPowerUser.
Végtörlesztett hitelekről küldött ki tévesen sms-eket a K&H Bank - értesültünk egy olvasónktól.
Az OpenAI mesterséges intelligencia alapú chatbotja, a ChatGPT a megjelenése óta eltelt két hónapban bebizonyította, hogy könnyedén végre tud hajtani egyszerű kreatív(nak tűnő) feladatokat. A chatbottal felhasználók milliói írattak verseket és esszéket, a nyelvi modell ráadásul több egyetem vizsgáján is gond nélkül átment. Ezt többen az emberi kreativitásra leselkedő veszélyként értelmezik, ám ChatGPT nyelvi modellje egyáltalán nem hoz létre új dolgokat, csak nagyon jól kombinálja a számára elérhető tudást. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a ChatGPT nem lesz felforgató hatással rengeteg állásra, ideértve a kreatív szakmákat is. Arról, hogy mit takar a ChatGPT "kreativitása", hogyan hasznosíthatnak egy ilyen eszközt a cégek, illetve milyen kockázatok rejlenek benne, Deliága Ákossal, a Talk-a-Bot nevű chatbot fejlesztő cég alapítójával és Istvánffy Zoltánnal, Magyarország első robottanítójával beszélgettünk.
A digitalizációs folyamatok az elmúlt tíz évben Magyarországon is jelentős fejlődésen mentek keresztül és az állami szektorban is megjelentek a mesterséges intelligenciára (MI) épülő technológiai megoldások. Ezek közé tartozik a MIA chatrobot is, amely 2021 májusa óta sikeresen nyújt támogatást az ügyintézőknek a 1818 Közigazgatási Ügyfélvonalnál. A szolgáltatás bevezetése óta a chatrobothoz beérkező kérdések száma közel 1 000 000 db volt, ezek megválaszolása során az MI-vel támogatott válaszok aránya már elérte a 95%-ot. További előrelépés, hogy a tavaly beérkezett megkeresések 38%-át a chatrobot már automatikusan, emberi beavatkozás nélkül kezelte.
A New York-i oktatási rendszer diákjai és tanárai már nem férhetnek hozzá a ChatGPT-hez, az OpenAI mesterséges intelligencia alapú chatbotjához, amely novemberi indulása óta szinte felrobbantotta az internetet - írja a Cybernews.
Az OTP több szolgáltatása akadozik - tájékoztatott a bank a Facebook-oldalán.
Harminc százalékkal növeli meg a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalói létszámát az MVM. A társaság folyamatosan fejleszti digitális ügyfélszolgálati rendszereit is a fogyasztók kényelme és hiteles tájékoztatása érdekében - áll a közleményben.
Megkezdte működését az Integritás Hatóság (IH), az eddig beérkezett bejelentések feldolgozása folyamatban van - közölte a hatóság. A hatóság igazgatósága november 18-án megtartotta alakuló ülését és a hatóság "a feszes törvényi határidőket teljesítve" megkezdte működését és a szakmai munkát. Az eddig beérkezett bejelentések feldolgozása folyamatban van - tették hozzá.
Április 17. óta tart ez a trend.
Kaiser Ferenc, az NKE docense a Portfolio Checklistben értékelte az Ukrajnának jóváhagyott új segélycsomagot.
Mekkora a baj a luxusiparban?
A Citadealla Alap portfóliómenedzsere a Checklsit vendége volt.