Kibertámadás érte az Adidast

Kibertámadás érte az Adidast

Kibertámadás érte az Adidast. A sportszergyártó közleménye szerint elsősorban az ügyfélszolgálattal kapcsolatba lépő vásárlók elérhetőségei szivárogtak ki - írta meg a BBC.

Figyelem: júniustól új rendszer jön az E.ON-nál, ami rengeteg embert érint

Figyelem: júniustól új rendszer jön az E.ON-nál, ami rengeteg embert érint

A E.ON Hungária Csoporthoz tartozó ELMŰ Hálózati Kft. és az E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. ellátási területén élő ügyfelek a júniusi és júliusi hónapokban változásokat tapasztalhatnak az ügyintézésben, például a megszokottnál később kaphatnak számlát, bizonyos ügytípusok esetében hosszabb átfutási idővel számolhatnak - hívja fel a figyelmet az E.ON sajtóközleményében.

Adatszivárgás történt az Adidasnál

Adatszivárgás történt az Adidasnál

Az Adidas bejelentette, hogy egy külső fél jogosulatlanul hozzáfért bizonyos fogyasztói adatokhoz egy külső ügyfélszolgálati szolgáltatón keresztül.

Nagy rohamra számít az adóhivatal

Nagy rohamra számít az adóhivatal

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) központi ügyfélszolgálatai az szja-bevallás határidejének napján, május 20-án hosszabbított nyitvatartással, reggel 8 óra 30 perctől 18 óráig várják az ügyfeleket - közölte a hatóság szerdán az MTI-vel.

Elveszi vagy támogatja a munkát az AI a magyarországi multiknál?

Elveszi vagy támogatja a munkát az AI a magyarországi multiknál?

A mesterséges intelligencia nem váltja ki az SSC-szektorban dolgozók munkáját – épp ellenkezőleg, segíti és hatékonyabbá teszi azt. A magyar üzleti szolgáltató központokban már most is számos AI-megoldás működik, és a világ egyik vezető IT szolgáltatója, a Unisys kutatása szerint ezek nemcsak egyszerűsítik a folyamatokat, de az eddigieknél is nagyobb teret adnak az emberi kapcsolódásnak, empátiának és szaktudásnak is.

Beragadt az ügyfelek pénze egy magyar banknál, de már megjavult a hiba

Beragadt az ügyfelek pénze egy magyar banknál, de már megjavult a hiba

Olvasónk hívta fel a figyelmünket, hogy több technikai probléma is kialakult a Cofidis Takarékszámla-szolgáltatásánál. A Portfolio kérdéseire válaszolva a Cofidis arról tájékoztatja az érintetteket, hogy a probléma észlelésekor azonnal megkezdték a hibák elhárítását, és az ügyfelek most már zavartalanul ki- és beutalhatják a megtakarításukat.

Drámai bejelentést tett a Zalando

Drámai bejelentést tett a Zalando

A Zalando bejelentette, hogy mintegy 450 alkalmazottját bocsátja el az ügyfélszolgálati részlegeiről egy átszervezés részeként. A német online divatóriás szerint a jelenlegi szervezeti struktúrája túlságosan összetett - tudósított a Retail Detail.

Napokon belül két újdonság jön a K&H Banknál, minden ügyfelet érint

Napokon belül két újdonság jön a K&H Banknál, minden ügyfelet érint

2025. január 27-től kibővül a Kiberpajzs műveletmegfigyelési értesítések köre a K&H Banknál, illetve február 19-től automatikusan 1 millió forintos napi átutalási limitet állít be a bank a mobilbankból és K&H e-bankból indított utalásokra - derül ki a pénzintézet ügyféltájékoztatójából.

Egy fontos új funkciót vezet be a Revolut az alkalmazásban

Egy fontos új funkciót vezet be a Revolut az alkalmazásban

A Revolut egy új biztonsági funkciót vezet be alkalmazásában, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy közvetlenül az applikáción keresztül kommunikáljanak az ügyfélszolgálattal hanghíváson keresztül. Az intézkedés célja a megszemélyesítéses csalások elleni hatékonyabb védelem, amelyek során bűnözők banki alkalmazottaknak adják ki magukat, hogy pénzt vagy érzékeny adatokat szerezzenek az áldozatoktól - számolt be a Finextra.

Változásokat jelentett be az állampapíroknál a Magyar Államkincstár

Változásokat jelentett be az állampapíroknál a Magyar Államkincstár

Kényelmi funkciókat vezetett be a WebKincstár és a MobilKincstár felületein a Magyar Államkincstár, amelyek a 2025. évi jelentős összegű kamatkifizetések egyszerűbb és kényelmesebb felhasználásában, újrabefektetésében vagy az állampapírok cseréjében segítik az ügyfeleket – közölte az intézmény.

Kellemetlen meglepetés várta a George-ban az Erste ügyfeleit, javították a hibát

Kellemetlen meglepetés várta a George-ban az Erste ügyfeleit, javították a hibát

Nem jeleníti meg az Erste Bank mobilbanki felülete, a George bizonyos ügyfelek számlaegyenlegét és bankkártyáját, ami miatt egyes tranzakciók, leginkább a mobilbanki utalások is akadoznak, a probléma tömegesnek tűnik. UPDATE1: Megkerestük a bankot, cikkünk első megjelenése után meg is érkezett tőlük a válasz. UPDATE2: Ezt követően több olvasónk is jelezte, hogy a probléma megoldódott, a helyes egyenlegek látszódnak a George-ban. UPDATE3: A bank is jelezte, hogy elhárították a hibát.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Napokon belül kirobbanhat a háború, amitől mindenki tartott – Egyre több az aggasztó jel
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.