Kibertámadás érte az Adidast. A sportszergyártó közleménye szerint elsősorban az ügyfélszolgálattal kapcsolatba lépő vásárlók elérhetőségei szivárogtak ki - írta meg a BBC.
A E.ON Hungária Csoporthoz tartozó ELMŰ Hálózati Kft. és az E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. ellátási területén élő ügyfelek a júniusi és júliusi hónapokban változásokat tapasztalhatnak az ügyintézésben, például a megszokottnál később kaphatnak számlát, bizonyos ügytípusok esetében hosszabb átfutási idővel számolhatnak - hívja fel a figyelmet az E.ON sajtóközleményében.
Az Adidas bejelentette, hogy egy külső fél jogosulatlanul hozzáfért bizonyos fogyasztói adatokhoz egy külső ügyfélszolgálati szolgáltatón keresztül.
A Klarna vezérigazgatója elárulta, hogy a vállalat már mintegy 40%-kal csökkentette alkalmazottainak számát a mesterséges intelligenciába történő befektetéseknek és a természetes fluktuációnak köszönhetően - jelentette a CNBC.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) központi ügyfélszolgálatai az szja-bevallás határidejének napján, május 20-án hosszabbított nyitvatartással, reggel 8 óra 30 perctől 18 óráig várják az ügyfeleket - közölte a hatóság szerdán az MTI-vel.
A mesterséges intelligencia nem váltja ki az SSC-szektorban dolgozók munkáját – épp ellenkezőleg, segíti és hatékonyabbá teszi azt. A magyar üzleti szolgáltató központokban már most is számos AI-megoldás működik, és a világ egyik vezető IT szolgáltatója, a Unisys kutatása szerint ezek nemcsak egyszerűsítik a folyamatokat, de az eddigieknél is nagyobb teret adnak az emberi kapcsolódásnak, empátiának és szaktudásnak is.
A Klarna visszalép a túlzott AI-alapú létszámcsökkentéstől, és újra ügyfélszolgálati munkatársakat vesz fel, elismerve, hogy az ügyfelek gyakran továbbra is emberi kapcsolattartót igényelnek - közölte a Finextra. A témáról kiemelt helyen lesz szó május 27-ei Financial IT rendezvényünkön, regisztráció itt!
Olvasónk hívta fel a figyelmünket, hogy több technikai probléma is kialakult a Cofidis Takarékszámla-szolgáltatásánál. A Portfolio kérdéseire válaszolva a Cofidis arról tájékoztatja az érintetteket, hogy a probléma észlelésekor azonnal megkezdték a hibák elhárítását, és az ügyfelek most már zavartalanul ki- és beutalhatják a megtakarításukat.
A Commerzbank bevezeti Ava nevű mesterséges intelligencia avatárját, amely természetes nyelven kommunikál a bank magán- és kisvállalati ügyfeleivel, személyre szabott banki tanácsadást nyújtva - jelentette a Finextra. Erről a témáról is szó lesz május 27-ei Financial IT rendezvényünkön. Regisztráció itt!
A Zalando bejelentette, hogy mintegy 450 alkalmazottját bocsátja el az ügyfélszolgálati részlegeiről egy átszervezés részeként. A német online divatóriás szerint a jelenlegi szervezeti struktúrája túlságosan összetett - tudósított a Retail Detail.
Jelentős karbantartást végez valamennyi online felületén az MVM mától kezdve a hétvégén, így azok időszakosan nem lesznek elérhetőek – hívta fel a figyelmet péntek reggeli közleményében az állami energiavállalat.
2025. január 27-től kibővül a Kiberpajzs műveletmegfigyelési értesítések köre a K&H Banknál, illetve február 19-től automatikusan 1 millió forintos napi átutalási limitet állít be a bank a mobilbankból és K&H e-bankból indított utalásokra - derül ki a pénzintézet ügyféltájékoztatójából.
A Revolut egy új biztonsági funkciót vezet be alkalmazásában, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy közvetlenül az applikáción keresztül kommunikáljanak az ügyfélszolgálattal hanghíváson keresztül. Az intézkedés célja a megszemélyesítéses csalások elleni hatékonyabb védelem, amelyek során bűnözők banki alkalmazottaknak adják ki magukat, hogy pénzt vagy érzékeny adatokat szerezzenek az áldozatoktól - számolt be a Finextra.
Kényelmi funkciókat vezetett be a WebKincstár és a MobilKincstár felületein a Magyar Államkincstár, amelyek a 2025. évi jelentős összegű kamatkifizetések egyszerűbb és kényelmesebb felhasználásában, újrabefektetésében vagy az állampapírok cseréjében segítik az ügyfeleket – közölte az intézmény.
Január elsejétől életbe lépett a nagy márkaváltás a 4iG távközlési vállalatainál, megérkezett a One. Mutatjuk, mire számíthatnak az ügyfelek.
Nem jeleníti meg az Erste Bank mobilbanki felülete, a George bizonyos ügyfelek számlaegyenlegét és bankkártyáját, ami miatt egyes tranzakciók, leginkább a mobilbanki utalások is akadoznak, a probléma tömegesnek tűnik. UPDATE1: Megkerestük a bankot, cikkünk első megjelenése után meg is érkezett tőlük a válasz. UPDATE2: Ezt követően több olvasónk is jelezte, hogy a probléma megoldódott, a helyes egyenlegek látszódnak a George-ban. UPDATE3: A bank is jelezte, hogy elhárították a hibát.
Felszállás közben történt a baleset.
290 körül a halálos áldozatok száma.
40 kilométeres körzetben kő kövön nem maradt.
Eljött a kicsik ideje.
Évről évre újabb meglepetések érik a gazdákat a földeken, egyre kisebb a mozgástér.
Fontos következtetéseket vonhatunk le Trump és Musk csörtéjéből.