Meghalt Davide Renne sztárdivattervező

Meghalt Davide Renne sztárdivattervező

Az olasz divattervező Davide Renne, aki nemrég vette át a Moschino kreatív igazgatói posztját, 46 éves korában, mindössze kilenc nappal a rangos pozíció átvétele után elhunyt. Korai halálának oka egyelőre ismeretlen, de a Moschino anyavállalata, az Aeffe „hirtelen betegséget” írt a gyászjelentésében – számolt be a BBC.

Viszlát Yeezy? Szakíthat az Adidas Kanye Westtel

Viszlát Yeezy? Szakíthat az Adidas Kanye Westtel

Az Adidas azt tervezi, hogy megszünteti partnerségét Kanye Westtel - írja a Bloomberg az ügyet ismerő forrásokra hivatkozva. A döntésre a rapper/designer közelmúltban tanúsított viselkedése miatt kerülhet sor, ami miatt az egykor virágzó cipőmárka a kritikusok célkeresztjébe került.

Búcsút mondhatunk az olcsó ruháknak?

Búcsút mondhatunk az olcsó ruháknak?

Újabb szektorból érkezik egyre több kedvezőtlen jel az infláció negatív hatásaival kapcsolatban, ma a két divatipari óriás, a H&M és a Next bejelentései aggasztják a befektetőket (és a ruhavásárlókat). A ruházati cikkek drágulnak, miközben a fogyasztók vásárlóereje csökken, ennek fényében a Next idén már másodszor tett közzé profit warningot, a H&M pedig költségcsökkentéseket jelentett be azt követően, hogy zuhant a profitja - írja a Bloomberg.

Erdőtűz elől kellett menekülnie az olasz divatcsászárnak

Erdőtűz elől kellett menekülnie az olasz divatcsászárnak

A Szicília melletti Pantelleria szigetén erdőtűz miatt több tucat embernek kellett elhagyni szerda éjjel a nyaralóját, köztük Giorgio Armani olasz divattervezőnek is, aki az éjszaka folyamán hajóval menekült el luxusvillájából - közölték az olasz hatóságok csütörtökön.

Megérkezett Európa egyik vezető online divatáruháza a magyar piacra

Megérkezett Európa egyik vezető online divatáruháza a magyar piacra

Belépett a magyarországi piacra Európa egyik vezető online életmód- és divatáruháza, a Zalando, ezzel a magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak. A partnerprogramja pedig hatalmas lehetőséget jelent a hazai márkáknak és kiskereskedőknek.

A jó üzletpolitika és a márkaérték is rengeteget segít a válságban

A jó üzletpolitika és a márkaérték is rengeteget segít a válságban

A fenntarthatóság, a tudatos tervezés és a társadalmi felelősségvállalás voltak azok az értékek, amelynek révén a budapesti székhelyű divatmárka, a Nanushka úgy is növekedni tudott a járvány idején, hogy más divatipari szereplők jelentős zuhanást éltek meg. A cég tavaly 12 milliárdos árbevételt ért el, ez jelentős növekedés a 2020-as 7,5 milliárd után. Az idei évre a cél a 19 milliárd forintos, vagyis 50 millió eurós árbevétel. Miközben a cég dinamikusan nő, globálisan is terjeszkednek, bevételének 98 százaléka származik exportból. Idén ősszel nyílik Sanghajban az első üzletük, és dolgoznak egy észak-amerikai üzlet nyitásán is.

Nagy dobásra készül a H&M

Nagy dobásra készül a H&M

Ambiciózus célokat fogalmazott meg a H&M most, hogy nyeresége már felülmúlja a járvány kirobbanása előtti szinteket. Jelentős beruházásokat tervez már az idei évben, főként technológiai oldalon, a beszállítói láncok tekintetében, valamint a fenntarthatóság területén.

Újabb nagyágyú szállt be a metaverzum-sztoriba

Újabb nagyágyú szállt be a metaverzum-sztoriba

Patrice Louvet, a Ralph Lauren vezérigazgatója hétfőn elmondta, hogy a divatcég a metaverzumban rejlő lehetőségeket keresi és vizsgálja, a cél a fiatalabb vásárlók bevonzása.

Fenntarthatóvá alakul a ruhaipar? - Nagy vállalásokat tett a divatcég a következő évekre

Fenntarthatóvá alakul a ruhaipar? - Nagy vállalásokat tett a divatcég a következő évekre

A C&A divatcég bejelentette új, 2028-as globális fenntarthatósági stratégiájának (Global Sustainability Strategy) elindítását Európa, Brazília, Mexikó és Kína kulcsfontosságú piacai számára. Ez alapján tovább csökkentenék a műanyagokat, erősítenék a körforgásos gazdaságot és a fenntartható alapanyagok felhasználását.

  • 1
  • 2
Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Így alakul péntektől a benzin ára
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.