Beköszöntött a sci-fi korszak a magyar ügyfélszolgálatoknál
Podcast

Beköszöntött a sci-fi korszak a magyar ügyfélszolgálatoknál

Az ügyfélszolgálatokkal kapcsolatban sokak szerezhettek kedvezőtlen tapasztalatot a hosszú várakozás, az azonosítás vagy éppen az ide-oda kapcsolás miatt. A legfejlettebb rendszerek, amelyek mesterséges intelligenciára is támaszkodnak, változást hozhatnak, ugyanakkor ez korántsem azt jelenti, hogy a contact centerek dolgozóit lecserélik egy nyelvi modellre. Nagyban növelhető a hatékonyság, a modern központok sokoldalúan támogatják az ügyfélkapcsolatokat, és számos bevált profittermelő lehetőséget nyújtanak, ezáltal már nem nevezhető felesleges pénznyelőnek egy ilyen Contact Center. Többek között erről beszélgettünk Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével.

A műsor már meghallgatható a Spotify-on, az Apple Podcasten, a Google Podcasten, a többi nagy podcast platformon, és itt, a cikkbe ágyazott lejátszóban is:

KÖVESS MINKET

A podcast és a cikk a 4iG támogatásával jelent meg.

Címlapkép forrása: Getty Images

További epizódok
Holdblog

Hajtunk a bónuszért

Rendhagyó adásunkban Radnai Károllyal rakjuk rendbe az adózást, meg a filmipart. Előtte meg ketten a kommentelőket.  Milyen platformokon találjátok még meg? A HOLD After Hours... The post Hajtun

Property Warm Up 2026

Property Warm Up 2026

2026. február 19.

Portfolio Investment Day 2026

2026. február 24.

Portfolio Digital Compliance 2026

2026. március 3.

Retail Day 2026

2026. március 4.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet