Beköszöntött a sci-fi korszak a magyar ügyfélszolgálatoknál
Podcast

Beköszöntött a sci-fi korszak a magyar ügyfélszolgálatoknál

Az ügyfélszolgálatokkal kapcsolatban sokak szerezhettek kedvezőtlen tapasztalatot a hosszú várakozás, az azonosítás vagy éppen az ide-oda kapcsolás miatt. A legfejlettebb rendszerek, amelyek mesterséges intelligenciára is támaszkodnak, változást hozhatnak, ugyanakkor ez korántsem azt jelenti, hogy a contact centerek dolgozóit lecserélik egy nyelvi modellre. Nagyban növelhető a hatékonyság, a modern központok sokoldalúan támogatják az ügyfélkapcsolatokat, és számos bevált profittermelő lehetőséget nyújtanak, ezáltal már nem nevezhető felesleges pénznyelőnek egy ilyen Contact Center. Többek között erről beszélgettünk Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével.

A műsor már meghallgatható a Spotify-on, az Apple Podcasten, a Google Podcasten, a többi nagy podcast platformon, és itt, a cikkbe ágyazott lejátszóban is:

KÖVESS MINKET

A podcast és a cikk a 4iG támogatásával jelent meg.

Címlapkép forrása: Getty Images

További epizódok
Holdblog

Trump és a Big Pharma - HOLD Minutes

A HOLD Minutes e heti részében Ifkovics Ábrahám részvényelemző beszél: A YouTube-on vagy a HOLD Facebook-posztjánál mondd el a véleményed, hogy tetszik-e a Minutes, és... The post Trump és a

Holdblog

Kína markában a kritikus nyersanyagok

Lezárult az amerikai-kínai kereskedelmi tárgyalások első felvonása, de az eredmény valós kiértékeléséről vajmi kevés szó esik. Pedig igazán figyelemreméltó, hogy a Trump által főellens

Díjmentes előadás

Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!

A tőzsde világában a lelkesedés könnyen drága hibákhoz vezethet – előadásunk abban segít, hogy kezdőként is megértsd a legfontosabb alapelveket, felismerd a kockázatokat, és elkerüld, hogy egy hét alatt elolvadjon a megtakarításod

Ez is érdekelhet