Beköszöntött a sci-fi korszak a magyar ügyfélszolgálatoknál
Podcast

Beköszöntött a sci-fi korszak a magyar ügyfélszolgálatoknál

Az ügyfélszolgálatokkal kapcsolatban sokak szerezhettek kedvezőtlen tapasztalatot a hosszú várakozás, az azonosítás vagy éppen az ide-oda kapcsolás miatt. A legfejlettebb rendszerek, amelyek mesterséges intelligenciára is támaszkodnak, változást hozhatnak, ugyanakkor ez korántsem azt jelenti, hogy a contact centerek dolgozóit lecserélik egy nyelvi modellre. Nagyban növelhető a hatékonyság, a modern központok sokoldalúan támogatják az ügyfélkapcsolatokat, és számos bevált profittermelő lehetőséget nyújtanak, ezáltal már nem nevezhető felesleges pénznyelőnek egy ilyen Contact Center. Többek között erről beszélgettünk Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével.

A műsor már meghallgatható a Spotify-on, az Apple Podcasten, a Google Podcasten, a többi nagy podcast platformon, és itt, a cikkbe ágyazott lejátszóban is:

KÖVESS MINKET

A podcast és a cikk a 4iG támogatásával jelent meg.

Címlapkép forrása: Getty Images

További epizódok
Holdblog

Az AI új jelentése: All-In

Trump kirúgta a statisztikai hivatal vezetőjét, miután neki nem tetsző munkaerőpiaci számok érkeztek a szakemberektől. Pedig a munkaerőpiac már régóta nem a növekedés motorja, a... The post

FIN-CON 2025

FIN-CON 2025

2025. szeptember 3.

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Díjmentes online előadás

Kereskedés külföldi részvényekkel

Kezdő vagy, de külföldi részvényekkel kereskednél? Megmutatjuk, mire figyelj a kiválasztásnál, melyik platformunk a legjobb ehhez, és hogyan segít tanácsadó szolgáltatásunk, hogy magabiztosan lépj a nemzetközi piacokra.